08:53

mooorsning korsning.
jag är inte prcis wannabe kissie någe mera men de finns liksom ingen tid att blogga
här i mitt liv bland all jobb, skola och den lilla lediga tiden orkar man väl inte sitta &
snora vid datorn?!!

jamen vad har hänt dom senaste dagarna då, joja, jobb & skola.
har varit ut en gång också, väldigt roligt as always!
sen har jag haft lite apu så att säga, gjort kylanläggning på vattenverket i rökebo alltså
varm & kallvatten till hela fuuuucking sandviken, en bild från apun:



de är inte någet riktigt speciellt som hänt i mitt liv och de är just de!!!!!
samma gamla vanliga - de händer liksom inte mycket.
min vecka ser lika dan ut varje vecka känner jag . skola första delen av veckan,
sen blir de jobb och sen får jag en snefylla och sen jobbar jag bakis på söndagen,
låter ju jävligt roligt, ellär?  sen är de samma tjat varje helg om samma sak?
hur fan orkar man egentligen asså? de bör bli en ändring, och just därför;
 PÅ onsdag, alltså i morgon; då köör vi, ut på de sju havena!
de blir kryssning men orrecorre & strängnäääs, awesome ja.

jaja, nu ska jag pluggis lite grannis. hejdå!

on more pict;;;


FEL ATT VARA BRUN IGEN??????????? dock hade jag feting lite roompa där,
abo, noo as assåååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0