true story

han är mitt liv mitt allt som flera marabou för ett fettma barn.
han är som alkoholen för en alkis och som knark för narkomaner.
om jag var en köttbulle skulle han vara min pasta, han är som min tändare
till mina ciggaretter. han är smöret på min hårdmacka. utan han skulle jag vara
en lussebulle utan saffran eller som en bil utan bensin.

han är det första jag tänker på innan jag ska slå igen mina ögon och de första
jag tänker på när dom öppnar sig på morgonen. han är det jag skulle offra min
högra hand för han är världens finasta bästa underbaraste goaste sötaste pojkvän.
jag älskar veeerkligen magnus erik bertil hallén över allt annat här på jorden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0