16:58

god-(eller inte!)eftermiddag alla söta, fula, halvsnygga osv.
har varit ett tuff dag i skolan om jag ska vara ärlig, känner mig helt tom
i huvudet och själen i dag, allt känns som luft men ändå hur tungt som helst.
känns skönt att fått kommit hem efter allt.
har hängt tvätt, damsugit, torkat golvena, piskat mattor och gjort rent ugnen så nu
lutar de gó! ni vet sådär frech och nystädat?! älskar den känslan lukten.

sitter heldö med min bästavän kaffekoppen & nu ska vi ut till tredjehjulet.
sen ska jag gå iväg och lägga mig och sova i solariumet för de är jag värd!



imorgon kommer det bli en underbart jävla bra dag känner jag på mig,
mer om de planerna sen! puss puss puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0