19:41

sådär.
efter skolan möte jag upp Stina Åhlander, ni vet blondinen från uppsala.
vi kikade runt lite, hittade en skjorta, en kofta, halsband och sånt där smått&gott-
(onödigt vetande, iknow!)
men även ett par nya dosor som va poängen med att jag
traska runt där! (också onödigt vetande)
sen blev de sallad och kladdkaka på old waynees.
de är ba flotta på nu när vintern kommer så man slipper frysa så jävligt .


dom ser bättre ut på, hoppas ja..

jag och lillesyster
har precis varit och köpt canser på packet, jävla marlbrou som
man klickar på så de smakar typ apelsin/mint , asså haha dör på den som gjort
den jävla affärs idén, jaja. själv köpte man julmust, bra gó!
nu ska jag pyssla lite granna sen dör jag, är fortfarande mörbultad från helgen typ.
puss på er barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0