17:28

med godkväller, ligger här i soffan i stavanger här hos grabbarna.
resan gick förvånadsvärt smidig eftersom jag aldrig rest själv på de visset förr.
hade de otroligt mysigt i går med min karl även fast vi sov med daniel & henke,
henke jobbade natt dock men daniel låg där inne men han flyttade till soffan
under natten, hahaha, skämdes lite i morse dock.

i dag har jag städat denna svinstia dock är de väl lika äckligt nu om någon timme,
har även tvättat åt dom, duulig snäll jag eller? 
jaja, jag martin & walle har varit och handlat lite (magnus jobbar, glömde säga de)
vi ska baka fast de verkar inte vara så lockande för vissa, jag & lukas ska laga
mat sen också! så intressant har jag de här i denna lägenhet som är mindre än min
3a där hemma och dom är 6 st haha.

jaja, på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0