15:20

nu är det bara religonkunskap kvar på denna skoldag, dock är de skärrande
för vi ska kolla på olika filmer om olika kasst precis som förra gången och
de göra fan ont i hjärtat att se hur dåligt folk har det i världen.

tänk att vi klagar på att vi har så lite pengar till nöjen? vi klagar på skolmaten osv?
deras föreldrar säger att de är födda till ingeting och de får jaga råttor för att
till laga till middag, fyfan vad vidrig vi i norden är egentligen, så jävla bortskämda.
men de är så världen ser ut, man får ta de med en nypa salt tror jag, känner
mig typ självmordsbenägen av att tänka på dom dessutom så om man ska hjälpa
dom så är de ju ändå typ någon rik jävel som tar dom där pengarna och köper
sig sin 4de lyx bil? fyfan för världen alltså.


jaaaaaaaaa, jag är faktiskt ovanligt glad i dag men de märktes kanske inte.
efter skolan ska jag träffa linnea och gå en tripp på stan sen till sjukhuset
för att ta lite prover, buhu. men nu börjar jag så hejdo tjockisar!
tja neger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0