14:39

men hallååå sverige & norge fram för allt!
idag vaknade jag upp, magnus hade redan tagit sig till jobbet vid den tiden.
jag gick upp och kokade kaffe, alltså verkligen kokade. tror ni grabbarna har
någon kaffebryggare eller? nee, jag som släppade hit ett helt gevalia packet
men de blev till att köpa de billigaste snabbkaffet ist.

iaf så har jag släng in en tvätt och gjort lunch till mr daniel johansson som snart
ska bege sig till sitt jobb, martin har precis lämnat palatset och henke ligger och
sover efter att ha jobbat natt. jag blir alltså själv snart (förutom henke som kommer
ligga och sova till typ 5) så jag ska fixa mig nu sen ska jag plugga och kanske städa
lite, dock skulle vi ju baka bröd igår med de blev kladdkake muffins ist, de va lite mer
lockande för grabbarnagruuus. vart ville jag komma? jo att jag kan ju kanske baka lite
bröööööö i dagrå? joråsatt om jag hinner.

idag när magnus kommer hem som är vid 7 tiden troreja så ska vi gå till något
ställe där man kan se över hela standen, de är väl lite romantik, iaf för att vara
vi två hahaha. jajemännsannn, lägger nog upp ett till inlägg senare! så vi ses då-
HEJDÅ .


asså hahahahah dör på den här bilden; (hittaden på datorn.


btw: ellen om du läser dehära, saknarej hahahah. lellen med!  pöss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0