14:31

asså bäbis face.



sådär jaa, nu sitter jag och trycker i mig frukost sådär halv 3,
men bättre sent än aldrig, även fast de uttrycket faktiskt inte stämmer alltid men.
de blir till att klä på sig och bege sig till singel & bar sen, ojjj, mingel & bar mena ja.

anyway, för typ 2 månader sen hade jag inte en anning om vad jag ville göra efter
studenten men när jag va i Norge tänkte jag på allt såntdär och nu har jag
tusen saker jag känner att jag vill göra, vad jag ska plugga till vart jag vill bo men
grejen är att man inte kan göra allt? sen hinner jag väl ändra mig 25 gånger
innan de är dax att bestämma sig, så egentligen är det inget att filosofera i just idag.

tänkte avsluta med att säga att jag älskar knäckebröd ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0