13:58

TJAAAA JOEL!
kom precis till den äckligahålan thorens.
nu på förmiddagen har jag varit och bokat tåg, handlat massa cigarettpacket
köpt en till present till magnus osv. tror de mesta är klart inför i morgon nu.
har köpt världens tråkigaste presenter till magnus, kläder.... de är typ inte
roligt för honom men de skiter jag i, jag menar de är tanken som räknas och har
man inge fantasi så är de ju som de är? 

efter jag slutar MÅSTE jag låna om min bok (andra gången & jag har läst 30 sidor,
haha - dutti ja?) sen måste jag packa, och så kommer åsa (magnus mammie)
förbi och lämnar lite som jag ska ta med till honom. jajemäön.
nu börjar jag, vi ska ha etiskverksamhet nu och sen religonkunskap sen slutar
alla utom jag eftersom jag ska göra prov som dom andra ska göra när jag är
hos normännen (ville ha de gjort innan jag drog!)  aaaa, HÖRS!!!!!


neger......... likblek nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0