12:33

men hallå i den fina vinter dagen, det är typ vinter i mina ögon!
nu är det så att nu har jag fått internt igen så nu ska jag bli storbloggare.

de senaste dagarna har inget extremt hänt precis.
i trosdags kom de över lite tjejer till mig så käkade vi lite god mat och körde
lite spel och drack lite alkohol innan vi gick till slick men eftersom de va så
dåligt med folk gick vi till interpol efter 5min vilket va lite trökigt.

jaja, igår jobbade jag så de blev inte så mycket mer av dagens erbjudande
för min del och precis lika ser nog den här dagen ut förutom att jag ska städa
& tvätta också, väldigt roligt va? thats life.

men nu måste jag fixa mig så jag hinner med att städa & slänga i min frulle
innan jag ska gå till jobbet! dansban på mingel idag, koooomsi, hehe.
PÅÅÅÅTERSEEEÉNDA!

one pict. sen tuuursdags:

btw, köpte dom där vinglasena också i torsdag, as kalas nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0