11:46

nu är de halvlek i skolan
uppskattade tom. lunchen i dag som var: köttbullar, pot m. brunsås + lingonsylt.
nu sitter jag ellen & jossi här igen och degar som ett par smörbollar.
snart börjar nog veckans meningslösaste lektion för man orkar aldrig något och
malin pratar så jävla tyst så de är typ som att räkna får (ZzZzzz..)

när jag väl slutar i dag ska jag gå och köpa ett mobilt bredband, en mp3 och en
väska så jag kan fylla i klart i papprena av ersättningen från att jag blev "rånad".
sen måste ja ju plugga och om orken & tiden finns ska jag solasolarium för nu har
jag ätit klart mina mediciner och grejer för min hud - de har blivit fewtt bra,
är typ ingen pongo nåmera, happyface för de! kanske man vågar vara ute i sommar?
jaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaa.

orrecorre snorre? saknarej ja nu lite suger att vi aldrig kan träffas. HÖRS.
randombilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0