11:39

godmorgon världen, de är typ jätte fint väder här i stavanger.
henke ligger och sovr brevid mig, daniel på soffan och resten vet jag inte
förutom att magnus gått till jobbet.

har kirra mitt face druckit lite kaffe och tagit en cigg med polakerna nu här på
förmiddagen, asså dom som bor trappan ner är massa polaker som dunkar musik
dryngnet runt och samt dricker dygnet runt, inte dom stilligaste killarna heller.
igår kikade vi hannibal och åt korvstroganoff med pasta som mäster kocken walle
slängt ihop, jag svär på att de va de godaste jag ätit sen jag anlände hit.

idag är de min sista dag här, så när magnus slutar ska vi gå till dedär stället jag prata
om igår sen ska vi gå och handla och göra typ gormé middag till bara oss två.
dagarna har gått skit snabbt här borta, skulle kunna stanna iaf 3-4 dagar till för att få
känna att man fick ut lite mera, dock ska de väl bli skönt att komma hem där man inte
behöver anpassa sig efter 6 st andra. jaja, jag bör plugga nu men jag vet att jag inte
kommer göra de, förstår ni vilken helvetes vecka som väntar mig när jag kommer hem?

på återseende.

FEL MED SOMMAR?? så jävla taggadpå att åka utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0