10:35

tjatja bloggen, har precis gjort nationella i svenska b som många andra här
i torrbolls sverige också gjort, de gick bra så de firade jag & ellen precis med
en cigg ute i frossan.

lär bara säga att igår gjorde jag saker man typ vanligtvis hinner göra under
en hel vecka kändes de som, gick till skolan gjorde projektarbete, sedan vidare
ner på stan med alexandra och kikade även en fika medans alexandra lunchad.
var förbi på jobbet och kikade lite arbetstider och vissa att jag överlevt Norge.
var upp på sjukhuset och tog prover, hem och städa & lagade mat.
var och solade solarium, tvättade löshåret, plugga blablabla. ni har fått poängen.


anyway så vill jag sänka alla svenne torrbollar. fattar ni huer mycker trevligare,
roligare, öppnare, livsglädje spridande utlänningar är, syrianer, arbarer, turkar osv.
de är så mycket käleksfullare än oss svenska torrboll.
och eftersom alla "blatte-tattare" blir dragna över en kant att dom ska vara
tattare som bär kniv, rånar, slåss osv kan jag ju bra alla sorliga svennar över
en kant att vara skit tråkiga, negativa och allänt jävla äckliga! så ni vet.
själv är man ju finne och ingen torrboll ;)

nu ska jag och ellen stanna kvar i skolan och ta tag i lite organisation & ledarskap
så på återseeende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0