10:17

ogodmorgon, i dag är det sista dagen på denna vecka och jag tror
många kommer ligga hemma och bara må dåligt över hur tråkig söndagar
är när de är halvdisigt väder och deras bakfylla spritter i kroppen.

själv ska man bege sig till jobbet.
lillen va ut i går så hon kommer nog må mindre bra så ska göra mysfrukost
till oss i dag om de va någon som brydde sig.
ikväll vill jag ha mysfaktort gånger hundra så ska kolla om emma vill komma
hit och sova ikväll men troligen är hon väl bög och inte orkar komma.....
jamen nu ska jag sätta fart så jag inte bli sen! have a nice day people.


OM jag får en hyfsad lön den här månaden ska jag fan tattuera määäääääääääj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0