08:41

nu är jag tbx i sverige och resan hem gick precis lika bra som dit,
alltså de va ju the first time jag flög och grejer själv så jag trodde typ att de
skulle gå åt helvete eftersom jag har lokalsinne som en åsna osv. men de gick fine.

nu sitter jag i skolan och har marknadsföring för turism och jag känner redan nu
hur jävla lååååång den här skolveckan kommer bli, och jag setr absolut inte fram
till helgen som ska bestå av 30 timmars jobb liksåååm.... jaja, nu har vi "rast" så
jag måste typ ta en ciiiirrbbe så vi får synas senare mina bloggfans.


hejhejhejdå, asså saknar magnemagne nu ja.



& jag är inge taggad på studenten elr? för den delen så är de ju så att jag vet
inte mycket här i livet men en sak vet jag säkert! jag stannar inte i Gävle mer en
ett halvår till efter studenten, fattarni hur ful och äcklig stad vi lever i elr? tydligen
inte eftersom ni bor kvar???????? hehe. inte så mkt till val nu så får stanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0