03:06

godnatter i lördagens fyllevimmel.
kom precis hem från jobbet eftersom alla andra "lärde" gå, så de drog ju liksom
över mig mig eftersom jag blev lonly på flerman arbete typ.
känns kanske inte awsome just nu att kommit hem 3 och jag lär duscha och
dessutom öppnar jag i morgon så ska upp vid 9..

men iaf hade jag personligen en riktigt bra arbetskväll med lagom mycket
folk, helt okej driks osv. så jag klagar ändå inte över kvällens helhet om man sägerså.


just nu sitter jag och äter kyckling och pasta och lyssnar på kanske emo låten
nr 1 bara för att jag är självmordbenägen över magnus frånvarande.
(http://www.youtube.com/watch?v=jD9dr2ZRm9A)  JAJAJAAAAAAAA.
dock om han skulle vara hemma skulle jag ändå inte ha tid för han haha,
pluggar & jobbar ungefär varje sekund av mitt liv känns de som.
känner just nu att jag bara sitter och skriver helt onödiga saker typ som att jag
kallpratar med någon 30årig alkoholpåverkad jag träffat på jobbet så nu ska jag
lägga ner med de hära inlägget så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0