03:02

men godkväller förfan.
har varit en hektisk dag/natt på jobbet, jag tror ingen förstår när jag sitter
och skriver att jag hade 25 pers med för/varm/efterrätt + dricka på det att
hålla hus i, den man serverat mat till först har ju ätit upp innan man lämnar ut
sista tallriken förfan haha.

sen ska jag säga att 40 åringar är värre än 18 åringar när de gäller fylla,
de äldre är bra mkt pinsamare och inte fan spyr dom mitt på golvet sådär..
(har fått torka spyor ikväll) skitsamma för nu är kvällen över och de taggar
vi upp med att öppna i morgon med en bokning på 25 pers plus att det är
julskyltning vilket betyder fingret i arslet i morgon igen, nice...


 

btw såg jag att magnus och dom skulle på senaste twillight filmen på bio idag,
fuck asså före jag vill se den! ska försöka ragga upp någon i veckan som vill
kika påreen, sugen? ni vet vart jag bor. men jaaaaja, ska hitta något att äta
eftersom man bara kunnit med frukost i dag.  sen blir det rip i sängen! pössgodnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0