16:04

i vintras kände jag hur jag kröp in i en igloo och hamnade i skolkoma,
sen kom apun och sportlovet och jag tittade ut och levde ett underbart
liv under några veckor. nu kryper jag nog inte in i något lika tjockt
mer en lövhög för solen gör livet lättare, jag älskar våren!

alla sket i marknadföringen förutom sophia pihlajainen för hon skulle
dit och fjäska till sig mvg ;P:p;P:p;Pp.P;Pp   NERÅ!
men faktiskt ville jag kika om jag hade allt rätt förstått liksom, jag är
faktiskt klar med den uppgiften nu och sitter hemma och ska börja med
hemtentan i historia som jag faktiskt började med i går redan, dutti.

jag är en pluggnörd, men jag älskar att vara det. inte just att plugga
utan känslan efter när man får typ ett mvg och kan känna sig stolt
över sig själv och då känner man att det faktiskt var värt det.

asså HAHA, började kolla igenom min blogg. här är bilder sen när vi
precis började på thorens, fan 1,5årsen känns som i går:





nemen nu måste jag väl pluggadå. BTW: kaffe hjälper inte?
druckit 3 koppar inom en timme och blir bara tröttare........



Kommentarer
Postat av: viktoria.

Haha känner igen mig faktiskt, känns nästan bra att skryta om hur mycket man pluggat x)

2011-03-08 @ 21:18:38
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0