22:03


U CAN BE MY HERO BABY..
tänkte precis på hur jävla bra den här veckan har varit,
chill som fan i skolan, fått sovsällis alla dagar utan en,
umgåtts med fina stina, varit i nya miljöer, träffat kissie,
ätit gott, haft massa gos och mycket mer.

någon som blir ihågkommet av den här veckan är stockholm,
att  kissie gav en komplimang om mitt hår, hehe.
även att en människa lyser upp ens tillvaro så mycket -
pratar inte om kissie utan om metaforen av ett djur (?)

finns egentligen inte mycket dåligt att säga om den här veckan!
seriöst, jag vill tacka alla som finns i mitt liv, de gör livet så
jävla värt att gå runt på den här jorden!

bjuder på lite bilder från en helg i januari.





btw så äääälskar jag film musik, as skön musik.
simmalungt och ha det kung, hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0