23:40

lite söndags summmmeeering av veckan
bästa veckan på länge om man slår ihop allt positivt.
har fått fina omdömen och bra betyg i skolan, några mvg
har trillat in och adam har börjat lyst upp min närvaro i skolan.
har fått lite färg på mig tack vare solarium & de får än att känna
sig frech, även har man fått in en extra lax på kontot.
även har det varit underbart vår väder.

wolfman har gjort veckan mycket bra även hans villastans
grabbar kan få ett plus i kanten för att dom är så sköna.
stina har varit back in track och gjorde min fredag guld!

bilder från veckan:













NU: slår på film och blundar, i natt blir det bara jag & john blund,
första natten på länge, bra eller ej de vet jag inte. gnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0