svar på tal.

först en fråga från mig själv.
vad har du gjort i dag sophia?

efter jag kommit hem så tog jag mig ner på waynees en snabbis
och träffa nujen, stina och dannieboy. sen vidare för att slira lite
bil med pappa och äta lite middag hos honom, sen inte mkt mer.
just nu sitter jag ny duschad och målar naglarna & TAGGAR STOCKHOLM!



e:
tre snabba.
anal eller oral?
tuttar eller rumpa?
snabbt eller mys?
motivera ditt svar!

svar: oral, och då pratar vi inte om ta emot.
rumpa eftersom jag inte har några tuttar.
beror på person om de va menart så som jag uppfattar.

 Thompabooi:
Cha cha. Varför träffas vi så sällan?

svar: kan bero på hur vi lärde känna varandra,
våra gemensamma vänner som inte finns & att vi inte är
precis grannar osv. hehe

  emelie:
bråkar du och cornelia?
varför umgås ni inte lika ofta?

svar: nej, saknar henne jätte mycket!
varför vi inte ses lika mycket beror nog på att jag har varit
krog kåt och lite mys kåt och haft andra prioriteringar.
dock är hon min bästa vän.

  sofia:
säg alla bloggar du läser, och varför =) stora som små!

svar: jag läser bla. din blogg när jag väl kikar runt även
alla stor bloggare som äckel kissie, paow ovs.
sen dessa bloggar läser jag som troligen är lite mindre:
http://corneliadd.blogg.se/
http://deniseg.blogg.se/
http://jerlardtzellen.blogg.se/ 

sen läser jag faktiskt ingen annan så ofta.

  random
vem är wolfman?

svar: han är en människa, en med det motsatta könet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0