22:01

men god lördag kväll, asså lördag kväll.
efter att min självfrälsare, min andra halva, min högra hjärt-
klaff gav sig på bio (alltså cornelia) så gick jag en sväng
och mös ner mig i ett solarium för att sedan gå hem igen
där mamma och min syster hade gjort tacos, mums.
så tog man ett bad lag sig slappare än slappast och kikade
en movie med dom två, nu sitter jag är och de kryper i bena.
får ångest av att jag är hemma en lördagkväll och jäser.

vet inte vad de blivit av mig? måste göra grejer hela tiden,
har förfan gjort saker på de här lovet som jag annars lärt
haft typ tre månader på mig för att hinna, DE ÄR GILLA PÅ DEN!

emma har slått på en ny film nu så jag ska nog krypa ner
brevid henne i soffan, eller ska man ut och virra ellääääää?
ne, ikväll blire de dejt med john blund och kudden faktiskt.
imorgon är de sista dagen på lovet så den dagen vill jag ta
vara på nogolund ist för att typ ligga bakis, okej - bra tack.

lite random bilder:







såså hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0