20:21

sumering av veckan.
en grymt bra vecka, fått mkt gjort i skolan även lite träning.
haft en alkoholfylld rolig helg också. har fått saker och ting på
svart och vitt. wolfman har gjort allt lite mer spännande med livet
och cornelia är mer saknad än vanligt. lellen har varit en jävla solstråle
och lyst upp tillvaron i skolan och övningskörningen gick kalas!
säger de och jag kommer säga det igen, livet är allt bra just nu.

nu är jag äntligen hemma och ska hoppa ner i ett bad och sedan
invänta min sovsällskap hehe, jag är bra busig jag.
dock kanske inte de blir som man tänkt sig men man får rikta
in sig på det som bestäms, jävla filosof man är såhär efter 2dagars.
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0