16:34

igår blev det interpool med phillip, linnea & johan, HELT OK!
dock suger jag på biljard .....

men hallå hallå, i dag är ju idag ;; och fan vad mycket
jag har hunnit gjort idag! städat, bakat, handlat,
förberett middag för kvällen, varit & tagit en chees på söder,
upp på sjukhuset, rusta och just nu sitter jag med hårfärgen i!

min stalker; phillip har varit med mig hela dagen och
varit min taxi ungefär, jävligt snällt av honom.

ikväll ska jag bjuda mamma på kycklingfile m.kroketter sallad osv.
sen har jag gjort äppelpaj med vaniljsås till efterrätt,
även att jag varit och köpt massor med godis, så kvällen kommer
bli så jävla mysig, älskar min mamma ja!

min kamer är död på batterier så kan inte ens lägga in bilderna
för minneskorts uttaget är fuckt, va det care? ne..

hejdå ljusbruns huvud.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0