13:57

igår hände det lite private stuff så jag kände bara whaaataaa.
så jag träffa upp stina kika lite på stan och sen tog vi ett glas
på interpool och pratade, den flickan är verkligen en god vän.

sen kom wolfman så vi två gick hem till hans grotta i skogen &
mös och flotta godis resten av kvällen.
har precis kommit hem (sket i skolan pga. vissa saker) .

mamma ligger och mår mindre bra och kollar på tönrosa &
jag håller på och gör varma mackor till min kära mamma.
ska kirra iordning mig och sådär nu.

BTW: vi vann reklamfilmen på caseveckan, hahaha.
här kan ni se den (om ni är inne på fb) ;
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=707019549

hejdå allesammans - ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0