13:43

men godmorgon, asså det är redan mars? aboo.
jag har varit ut en gång och har varit 18 i en månad?
och folk sa att jag skulle bli "krog-hora".
DOCK VILL JAG FAN UT I MORGON, NÅGON SOM ÄR PÅ?
på slicken.

skitsamma, jag sitter här ensam hemma och har precis gjort
nästa klar apu uppgiften, har en fråga kvar men den orkar jag inte göra.
dessutom suger det att det ända jag ligger efter med(har ogjorda -
inlämningar & prov i är matte, 2 st) OCH DET KAN JAG INTE ENS GÖRA SJÄLV!
för jag fattar zero, nada, Cero, noll , kan inte alls skiten.

men nu ska jag jäsa lite till sen ska jag möta upp mammie och sola.
återkommer senar om mina planer för dagen ;;


mys morgonrock <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0