12:58

men seriöst, ska nog ta och landa på jorden och sluta tro
att livet är så bra, för egentligen hur bra är det? barnen i afrika
svälter (som alltid) japan har natur kaos, deras  kärnkraft sprängs
 och nästa år föds alla japaner med fyra armar.

men vadfan gör det mig just nu, just denna minut?
ska njuta av min livs glädje jag har och jäsa igeom min sista lektion
för idag och sen ska jag, hanna & alex till lusthuset, hoho.
undra varför ;; kanske bara allmänt jävla kåta brudar? fast neä.
kan tyvärr inte säga så mycket mer.

ha det underbart gott folk för det ska jag ha!


blev typ ännu jävla överglad nu, fick mvg på geografi semenariumet!!

okej, mvg minus men det är ett mvg hoho.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm undra varför, idioter jag vill inte ha nån jävla rosa dildo, jag kommer aldrig använda en jävla rosa dildo! ;d

2011-03-14 @ 16:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0