12:48

godmorgon, idag är det sista dagen på lovet -
DET SVIDER I HJÄRTAT, de har varit så underbart ju.
nu är det liksom back to hell och inget liv iaf i 2 veckor,
sen byter vi schema och jag hoppas på ett bättre men de
kommer väl troligen bli jävla "konsentrationsläger schema"..

nu sitter jag här och har ångest att jag inte pluggat ett piss
på lovet eller ja, typ en uppgift på apu grejen.
INGE INTRESSANT ATT LÄSA OM MEN DET ÄR SÅ TYPISKT.

senare idag ska jag träffa linnea & ta en fika och om vi hinner
blir de en sväng på stan bara att de stänger 5 va`? och linnea
ska förbi frida och grejer före.

även att jag håller på att bli sjuk, inte ok.

imorgon är det back to business:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0