10:35

godmorgon allibaba, kommer sent till skolan och grejer
med flit so not sophia style, men de va så skönt att ligga
i sängen i morse ju så det va värt, nu är det reklam film på g.

i dag ska jag ta tag i skolan igen såhär lite in på veckan,
ibland måste man ju leva livet också, de civila livet utanför thorens.

livet är ju as sjukt, de är så jävla kort så tillbringar man halva livet
till att utbilda sig för att sedan slösa massa tid på arbete, är de värt de?
de är helt fuckt när man tänker efter blir galen när jag tänker på sånt,
varför traskar man omkring på den här planeten, varför lever man?
enligt humanisterna är de en själv som väljer livets mening.
min mening med mitt liv har jag inte kommit på än dock, livsnjuta tror jag.
nu spårar det, ska hjälpa min grupp att klippa ihop nu så salong so long.




MEN COOOOOOOOL TJEJ, HAHAHHAHAHHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0