10:20

helt seriöst, jag tror jag aldrig träffat en person som gått
och blivit så jävla rödstämplad, helt fucking kär och svävar
på moln som linnea gör just nu, typ som hon rökt en jävla
kärleks joint och bara glider runt på dendär kärleks smooken.

nu sitter vi här, bp-brudarna: slitnaste brudarna i gävleborg och
väntar på såndär jävla föda för att fortsätta peppra igenom skoldagen.
efter skolan händer båda det ena och det andra,
lite wierdis en sak tycker jag för jag trodde aldrig wolfman skulle
fråga något såntdär, fattar man mkt? ne lika bra så.

föresten har vi kommit fram till att dr pepper smakar mandelmassa
så men dena fakta säger jag tack & hej för mig för studen.   bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0