04:09

as härlig jobbkväll helt seriöst!
sen skulle man "på fest hos mange" men cornelia och alla typ dissa,
eller ja min syrra häänger ju på interpol med hennes jämnåriga kompisar.
trodde de va 18 och inte 15 men de är tydligen ombytta lagar osv.
ANYWAAAYYY. så blev de jag och filpan eftersom cornelia dissa honom,
han grät ju förfan nästan över dissen !!!!!!!!!

iaf sitter jag coh äter mexicana pizz nu & det brinner i käften..
jag ville ju efterfesta men de ville ju ingen annan förutom min pizza som snart är död.

fillip steker med mina brillor på interpol, cooool kille?


asså äta, sen en rökis sen bed asså. ska fucking jobba imorgon. ????????????

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta ja skulle dissa en sån heting

2011-07-02 @ 16:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0