21:41

jag är död, helt seriöst. rekommenderar inte en utekväll med tre timmar sömn
dagen före jobb kära blogg läsare! asså mina ögon är vincent i kväll.

men de va värt de, hade den bästa utgångskvällen på månader.
först mat med pappi, syster & älskling på robin hood innan jag möte brudarna för några
på mingel innan vi begav oss på lokalfest mitt i stan tills jag & petra gick ut på slick,
avslutade allt med chees i magnus famn i hans soffa sådär 5 på morgonen.

i dag har jag jobbijobb tills jag fick gå hem och duscha innan jag sprang till magnus
och dog i hans säng, sitter här och väntar på att snabba cash ska bli hemladdad,
magnus är hos löööfen med grabbarna (orkade absolut icke följa med) han kommer
väl inom några timmar så medans ska jag halvsova till filmen!   PÖSS


igååår;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0