21:30

jag lever mer eller mindre men de gör inte musen till datorn där emot!
de senaste dagarna har varit bra förutom idag tyvärr assååå.
men iaf har jag syssel satt mig med massor med jobb på m&b, myst och knullat
järnet med magnus, tagit en öl med magnus & gräbbarna en kväll, varit på harnäs,
varit på villastads fest hos mr löööve och lite till - inte någe riktgit märkvärdigt!

ikväll dicha jag jobbet för min spya tidigare på dagen som sedan blev följd av en timme
i tårar i mammas famn, seriöst så hade jag en 18års kris av stress som sedan kom in
på att de var mitt livs sista sommarlov som jag ägnat 86% till jobb 20% till alkohol och
resten av de 4% till allt för lite av vad jag vill kunna få ut!

SERIÖST! definns för lite tid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men efter att magnus kom hit i sin oro och mös lite som följdes av jätte godmat tsm
med honom och mor & syster och lite mer coz innan han lämna migför att ge hans lever
en omgång som ungefär 57% av resterade gävlebor, men lilla jag sitter hemma och
har kris över livet med en godispåse som ska vara med mig & lillesyster hela kvällen
tills den dör ut medans en film rullar igång tills johnblund våldgästar härhemma!
HÖRS PANNKAKOR! dö

här är han, vargen som tvättat pälsen på huvudeti dag;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0