20:28

long time no see , engelska <3
de är värsting grejerna som har hänt i mitt liv som fått mig att inse och
saKEer som fått mig att ändra syn på saker här i livet, alltså stora livsvisoner
som fått mig att ändra ställning kring saker.

de är saker om mig själv att jag börjat gått på kristallen på riktgt igen,
att kärlek kanske aldig dör ut även fast år & händelser varit emellan,
asså stora saker jag inte kan uttala mig om!

att magnus ska flytta till norge i 8 månader, vad gör man vad händer liksom?
de är sjuka saker här i livet. orkar inte förklara!!!!!!!!!!!!!!1 hejdåååå

Kommentarer
Postat av: cewrro

Klen update i bloggen, men jag förlåter dig.. just för att du har mycket just nu!! >->

2011-07-26 @ 19:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0