14:35

iiih,igår efter jobbisch gick jag och kröp ner hos magnus och väntade på honom,
när han sen kom typ 5 på morgonen kändes de som en dröm.
alltså de kändes helt sjukt att träffa honom, sjukt bra - sen har jag aldrig haft så
uppskattat sexuellt umgänge i hela mitt liv om jag ska va ärlig, ja lite för ärlig kanske.

skitsamma, sved i hjärtat när jag gick upp i dag och lämnade han för att hämta nyckeln
som mathias hämta upp igår. nu är jag hemma för att kirra till mig för ännu en dag
på mingel, MEN I MORGON ÄR JAG LEDIG!!!!!! ska sleepa hos min älskade och umgås
med honom i morgon så länge jag kan, dock ska jag troligen ut på kvällen asså -
inte varit ut på 4 veckor.

fast vi får se, jag vill först och främst bara vara med magnus! HÖÖÖÖÖÖÖRS

fel att få ligga ute och steka idag då????????????????????????????????+

Kommentarer
Postat av: matte

så jävla het

2011-08-01 @ 17:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0