11:10

men godmorgon.
gårdagen var trevlig, åkte faktiskt allt - jag äääälskar det där ruset man kan få
av karuseller, asså typ efter man åkt frittfall så spritter de adrenalin i kroppen,
så jävla skön känsla & man blir typ hyper glad!

anyway så blev de lite maching från min sida till min bästavän så jag ställde upp
på basru hemma hos mig innan jag åkte hem och försökte sova,
DOCK BÖRJAR JAG FÅ SOVSVÅRIGHETER - vill att magnus ska hem nu!!!!

OCH I DAG; hade jag tänkt att ligga död på soffan, kanske gå och sola lite typ sånt.
men så får jag frågan om jag vill ställa upp som model för tove peters hemsida.
asså de skulle vara skit roligt men jag är så tröttså nu vet jag inte hur jag ska göra???

JA - PÅ ÅTERSEENDE!



ehhh, HEJPAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0