01:23

idag blev de en sväng stek med emma med massor med marabou;


har jobbat resten av denna värdefulla dag?

sitter hos magnus som inte ens är hemma den horan, han dissar mig för harrypotter
OCH JAG SOM HATAR HARRY ????????? hur fan kan man tycka om dom där filmerna?
en kille med ett par runda briller som springer runt med en pinne och skricker massa
ramosor och pippar drakar ungerfär, bra?`vad händer med världen.

anyway, känner på mig att morgondagen kommer bli awesome.
först blir det furuviks- parken med älskling & hans lillesyster , trevligt sådär.
sen ska jag och magnus till forsbacka och äta på Robin Hood med emma & pappa,
visste inte ens att de hade öppnat upp på nytt?! sen efter de kanske de blir utgång
för mig för första gången på över en månad typ. de är fan mer än en månad? shite.
jaja, ska krypa till kojs, hoppas jag somnar innan magnus kommer, hehe!   HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0