00:34

haft super mys med petrus som blivit arton den skitungen!
körde lite plockis och lite mer alkohol på det osv. super myspys.



nu har jag kommit hem,och varje gång sen magnus pkte till turkiet har jag gjort
samma dåliga sak på kvällen och vad de nu är kommer ingen få veta men iaf
så äre skitsamma och jag tänker inte dryga om att jag saknar magnus, men jag kan
säga att; de är faktiskt ingen kille som fått mig mått så bra, och ingen som förstått mig
så bra elr kanske velat, OBSERVERA att jag sitter och skriver dehära under tiden jag
lyssnar på dehära: http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4 konstigt om man blir
lite känslosam? btw; dehära låten är kanske dne finaste pålänge pga. just varför den
skrivits, de är liksom på riktigt osv. skitsammmmma, ni fattar! lyssna ba osv hejdå osv

Kommentarer
Postat av: viktoria.

Världens finaste låt!! Alltså du kanske redan är medveten om att du har mitt medlidande men det känns bra att höra det fler gånger och du är inte ensam om att älska din pojke lika mycket som du gör, vilket gör det extra jobbigt. Glad för er skull och hoppas han kommer hem snart :) <3

2011-07-06 @ 02:11:16
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0