11:38

godmorgon i äckliga snövädret.
(hålla? kan de sluta snöa, tänk på mitt hår???)
även fast jag låg och drog mig till typ halv 3 pga vissa i går
så ställde jag klockan på tio och klev även upp då, dutti ja.

har fixat mig nu, även målat naglarna fucking turkos ba hej.
ska in till köpis och hitta en present till ella som fyller på lördag,
lillsnuttan fyller ju år , hon börjar bli så stooooor.
sen tänkte jag även kolla efter ett par tajtas jeans, kan behövas nu
när man är singelladie och ska skakarooompa eller hur cårnie? heee.
conne skulle följa med med hon väljer sin skönhetssömn före mig
och maria, snäll b-rud?


skoent att man hade hela gaderoben hos mamma fast så
va alla kläder hemma hos pappa ;P:P;P,pp;P;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur känner du om att ha en bästavän som är bisexuell? Känner inte du dig lite obekväm då? :p Alltså att hon ska stöta på dig eller nåt? d:

2011-01-07 @ 18:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0