frågestunden är över, aquiiiiiiii

vad är du mest nöjd med hos dig själv?
- de är nog att jag aldrig dömer folk innan jag träffar dom.
fast jag antar att du menade utseendemässigt och det är nog
just nu iaf att min mage är platt och att jag har långa ben. heh

har du tagit den i tvåan?
- jacob, du formulera frågan lite konstigt.
men ja det är okej att vara kille och vilja ha den i tvåan.

azzå, jag undrar tiep vad du kollar på först hos en booy liksom?
- jag tycker om när killar är självsäkra för annars blir det bara jobbigt
för att man måste tycka synd om grabben. Dock gillas välbyggda karlar
med en sweet röv och breddaarmar.

cha cha! föredrar du en mysig hemmakväll eller en kväll ute där du
partar asset av dig? motivera!
- asså det beror ju självklart på vilket humör man är på?
dock föredrar jag ute kväll, träffa folk och dricka massa god öl, hehe.
men har man rätt sällskap för en mysig hemmakväll gillas de stort!

Tycker du martin martinsson är söt????????????????
- haha random. nu vet jag inte hur den här frågan är lagd,
men martin kan väl vara söt på sitt viss, dock inget jag skulle
hänga i min julgran, (6) ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0