21:19

nu tog jag mig värdigheten för en dusch efter att gjort klart
min geografi-inlämning, 2 uppsatser och en inlämning på en dag,
ibland undrar jag hur fan man lyckas.

anyway vill jag uppmärksamma en sak jag tkr är lite komiskt.
jag brukar jämt säga "2 plattor öl & en limpa cigg" när folk frågar vad
jag önskar mig sådär i födelsedagspresent och julklapp osv.

och igår när tessan kom in med värsting fjortis vinet i handen skratta
jag lite, även va det än inslagen present och ja, va var det inte där i
om en limpa cirrbe då? haha, röker gratis en månad ja, den ni!

nu ska jag röka en gratis cigg hehe, sen lägga mig brevis emma och
kika steepup 2 tills jag somnar in!  PEACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0