20:28

idag när jag stod och vänta på bussen hem i valbo centrum
kom det fram en kille till mig och började prata (tattar unge)
- hej sophia pihlajajnejj (kasst uttal på efternamnet hade han)
- jaa, hej? (stod och tänkte liksom, VEM FAN ÄR HAN?)
- vad har du gjort då blabla , stod och prata med mig som att
vi typ va värsta homies men jag visste fuck not vem han va?
dock visste väl han vem jag va eftersom han visste vad jag hette,
bodde och tydligen kände jag någon av hans kompisar?
stor koll man har här i livet.

anyway, har precis badat skrivit 3 rader i svenskan och nu tänker
jag knyta ihop för idag och roa min trötta hjärna med tv (?)

mjukisdressen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0