19:24

nu är det så här allihopa, tycker ni jag är emo? asså jag menar
jag brukar vara väldigt glad och sprida energi, kanske gå till
överdrift och bli lite dryg sådär, de är jag i vanliga dagar.

men med en skola som terrar en och en feber & förkyldning som
aldrig dörut eller som man kan få vila bort blir livet lite tungt.
för att bevisa att mkt av detta är skolans fel kan ni läsa min vän
ellens blogg för att läsa om våra roliga liv: http://jerlardtzellen.blogg.se/

som ellen skrev också, PROVET GICK SKIT BRA! vill inte ta ut något
iförskott men jag hoppas och tror att ett mvg kan trilla in där ;;
nu ska jag dricka upp min varma oboy och möjligvis läsa lite geografi.


utan elpan i skolan skulle jag få
1. röka ensam ganska ofta
2. inte ha någon att få klaga med
3. kunna prata ut om viktiga stuff till någon som kan ge lite feedback
4. inte ha någon att hänga med på pärlan och köpa godis, HAHA
och mycket mycket mer.


Kommentarer
Postat av: ellis

Haha! Så sant så sant! :D Pusspårej gummsi :D

2011-01-25 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0