18:50

den här dagen va så jävla behövd att lärarena skulle iväg på
något så vi fick hemstudier, fast ja tydligen hade vi geografi (??)
fick typ hat mejl-från stefan min geografi lärare, dock sa våran
mentor att det inte var obligatorisk lektion, dålig komunikation
mellan lärarna tycker jag, inte vi elever som ska få ta skiten för det.

men anyway så är jag klar med geografin, hur skönt som helst.
dock kan man alltid finslipa på det, och så har ju inte så jättejätte
mycket kvar på min idrottuppgift. asså det här måste vara
det tråkigast att läsa om massa jävla skolarbete,
men 90 % av mitt liv består av det just nu typ.

har precis varit ute och gått och joggat lite, några armhävningar på
det med, ÄR DET BEACH 2011 SNART ELLER?  trimmmmm.

fiskarmar.

ska käka snart, fan inte blivit så mkt sånt idag icke okej vettula.
seyuuuuuuuu pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0