18:38

PERKELE FUCKING - jävlar vad duktig man har varit i dag.
gjort klart hälso- och svenska uppsatsen! fira med en hutt bakom skolan?

sen gick jag och ellen ner för att tröst shoppa (behövs i våra liv)
fast jag hittade inget för jag fick besluts ångest gånger 24 på dom där
jeansen, jag kan ju inte få någon bättre röv så varför inte bara köpa dom?
time will tell, asså haha om jag kommer köpa dom.

tog även typ en kvarts fika med corneliam för hon ville ju träna så
hon lärde hem, men vad gör de när båda sitter med ringar under
ögonen och inte orkar säga något? eller jag kan bara tala för mig själv.

anyway, nu är jag hemma - grymt skönt, grymt hungig och grymt irriterad.
beror nog på hungern och tröttheten. 

dom här fina ringarna fick jag av emma i 18års present:
 
löve thhhhhem.
AND LOVE HER::


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0