18:15

"Vilka effekter på sysselsättningens lokalisering har
först övergången från den primära till den sekundära
sedan till den tertiära sektorn haft?"

ASSÅ STEFAN GÖR INTE MITT LIV NÅ LÄTTARE DESSA DAGAR.
hur roligt är det när man försöker så lyder första frågan sådär?
jag fattar liksom inte ens vad de är jag ska besvara, haha åååh.

nu skiter jag i dethära, slänger ihop grejer och tar bilen till
mamma, juste jag har inget körkort, kanske skulle ta tag i det?
men juste, när skulle jag ha tid med att fixa de?  ABOO..
(handledar utbildning på tisdag dock, care?)

dehär skulle inte sitta fel nu:

eller lite sånthära:

eller typ lite av dehära:
 
nemen oj, jag ska visst åka och mysa med dena roooompa nu!  hörs.


Kommentarer
Postat av: daniel lind

den myser man gärna med jämfört med din rumpa som man kan tro ägs av en 12:åring!

2011-01-26 @ 18:24:31
Postat av: mb

Den vill jag nyss med

2011-01-26 @ 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0