18:08

har precis kommit hem från skolan, fick skjuts hem de är ett
jävla vardagslyx för mig. jälva liv när man kom hit, emma & mathias
hade ju adhd damp gånger 47 , det är väldigt dampigt så ni vet!

nu håller jag och mina tösar på och rensar gaderoben och slänger
iväg allt 2010, haha närå men onödigt att släpa med sig massa
kläder till den nya lägenheten man inte använder som ni förstår.
as tagg på att flytta kanske ni också förstår!

nu ska jag kika efter handledarutbildning till körkortet, bättre sent än
aldrig vill säga, dock vill jag ha körkortet till sommaren även fast
jag inte har råd med soppa fast pappa ska kirra upp saaben så jag
kan va ute och sladda med volvoraggarna från ockelbo okej?

åh jag vill ha sommar, sommarlov!



mat nu, fyfan va gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0