18:03

asså skoldagen gick väl helt okej ändå, bara att de kändes
som att början på dagen förstörde ganska mycket ändå.
dagens plus går till: kaffe, per lauren bästa läraren ever och
min smoking dude ellen, en jävla stjärna.

mamma har börjat jobba igen i dag och hon kommer inte hem förns
om sådär en timme så jag sitter hos farfar där de bjuds på ännu mer
kaffe och lite bulle, kommer säkert gå upp nu när skolan börjar, care?

jag är så JÄVLA trött så ni vet, tänkte försöka göra geografi men de
verkar inte bli av, ist lär jag mig lite finska typ som:
minä en ymärrä suomeo - jag förstår inte finska, de kan va bra att kunna.
jaja, ska va social med stålfarfar,  HÖRS.


bulle & kaffe är inte och leka med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0