17:27

ÅHHHHH! jag blir så jävla förbannad eller egentligen mer ledsen
och besviken på folk som aldrig vissar uppskattning av saker.
sånna som är ett ego och aldri tänker lite längre.

jag är irriterad på folk som hittar på grejer i vissa umgängen och
sen skiter i och frågar personer som brukar ALLTID fråga så fort
den har "något på gång" till dom. liksom varför frågar man inte den
personen när man alltid följer med den personen annars?
jävla fittig stil, nästa gång ska jag skita i såna människor,
bara bry mig om människor som behandlar en likadant och ger tbx!
asså nu pratar jag inte bara utifrån mig själv, jag vet folk som gör
sådär emot andra hela tiden också , uääh.

brusade upp som fan nu, ska ut och röka nu, fyfan..
bjusar på bilder från förra året i feb. ist:




& så blir jag irriterad på "kompisar" som bara hör av sig till en varje helg..
UNDRA VARFÖR? ojdå, asså en sak om man frågar typ
"hej, ska du festa blabla" men såna som ignorerar en annars och när
den festar och aldrig frågar om man själv vill följa med och sen bara
tjatar annars om sånt skit, mår illa på hur egoistiska vissa människor är asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0