14:04

ÅH, nu lättade de i hjärtat lite; fick MVG på marknadsföring-provet,
de hade ju dock känns riktigt bra när jag gjorde de men nu är det
likosm bekräftat att de faktiskt gick bra.

har fått viktiga samtal från min mentor och från kristallen, bokat möten
hit och dit så nu måste jag planer massa mojsigrojs som jag inte orkar.
även är ett möte på onsdagen under historian då vi ska kolla på en film
så jag tänker lägga mig och jäsa till den filmen nu här hemma snart ist.

ja inte så jävla mycker intressant att läsa om eller
men hur roligt liv har man då.
citat från ellen & mig: "jag har ett liv, dock lever jag inte det"

ja, peace bre abo bruchan apa.

hahaha stackars vovven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0